Malaria - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Hannah Veen - WaarBenJij.nu Malaria - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Hannah Veen - WaarBenJij.nu

Malaria

Door: Hannah van Veen

Blijf op de hoogte en volg Hannah

10 April 2014 | Oeganda, Soroti

Nadat pa was vertrokken moet ik eerlijk toegeven dat ik hem echt wel miste, en het avontuur nu echt ging beginnen. Ik had die dag mijn eerste B dienst en dit betekent dat ik van 13:00 tot 21:00 moest werken. Voordat de dienst begon heb ik samen met een van de Nederlandse meiden die er nog twee weken zijn een cake gebakken en heeft zij ook me vragen kunnen beantwoorden.


Zaterdag had ik een A dienst, ik voelde me niet lekker en had de hele nacht al mijn voeding uit me lichaam gegooid, maar dacht met een paracetamol moet het snel bijtrekken. Janneke begreep der ook niks van en stuurde me na een uur werken naar bed, waar ik een half uur heb gelegen en me zo lullig voelde tegenover mijn collega's dat ik heel eigenwijs weer aan het werk was gegaan. Dit ging niet helemaal goed en Janneke stuurde me naar de dokter, hier zouden ze me dan testen op malaria. En ja geloof het of niet ik krijg het voor elkaar om binnen een week malaria te hebben.

  • 10 April 2014 - 17:06

    Elly Bregman:

    Joh, wat erg! Van harte beterschap dan!

    Groeten Elly

  • 10 April 2014 - 23:10

    Marielle En Leon:

    Hoi Hannah,

    wat balen zeg! Moet echt frustrerend voor je zijn, ben je nog niet eens begonnen!
    We hopen dat je snel weer opknapt, doe het rustig aan!!

    groetjes, Marielle en Leon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Soroti

Hannah

Ik zal op deze blog mijn reis naar oeganda en het werk wat ik daar ga doen omschrijven.

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 18263

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 02 Juli 2014

Amecet N'ainapakin

Landen bezocht: